Guldhund

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Ingela Karlsson - 1 november 2010 12:15

I dag vill jag skriva ett stort Grattis till en Tilde som fyller 2 år i dag!


Annars har jag kursat som vanligt på måndagar. Jag gillar verkligen detta!!! Det går så bra för dem och de kämpar på trots att jag tjatar och jagar dem! Är så stolt över dem!


Vi har varit hos Tilde i dag och grattat! MEN JAG GLÖMDE KAMERAN!!!!!! Hur kan det hända???

Syrran och vi hade gått i hop och handlat och vi köpte en Brio Spis med tillbehör!


Det var nog uppskattat. Hon och jag lagade mat. Vi kokade ananas och päron och allt möjligt!

Vi hade inte med några hundar. Maria hade förvarnat om ballonger och jag vill inte riskera att Viska får en sådan i bagaget. Så då fick de vara hemma. Har svårt att dela på dem. Men de dog inte av det.


Hon var på riktigt strålande humör!


Farmor åkte med oss hem så Andreas skjutsade hem henne när han åkte och jobbade.


Lite bilder från vår tävling i Viken, korten tagna av Louice.


Dirr app.


En halt 

   


Prisutdelning. Vann gjorde Susanne med en kanonrunda!!!!!Deras allra bästa tror jag bestämt!

  






Ovido - Quiz & Flashcards