Guldhund

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Ingela Karlsson - 5 november 2010 10:00

Ja det är inte jag, men Andreas är det! Han är totalt däckad av förkylningen. Usch. Och han är ingen typisk man som ojar sig och så utan tvärtom får man tvinga honom att vara still. Jaja... Han är hemma från jobbet i alla fall bara det är en stor sak!!!


Louice sista dag här. Det har varit jätteroligt att ha henne med mig! Jag hoppas hon har fått insyn i hur det är att vara egen företagare. Det är roligt!!!!!!!!!!!!! Jag kan styra mitt arbete ganska bra och mina tider. Får vara ute massor!!


Jag körde igenom henne i klass 1. Ser fint ut. Fina grunder. Gett lite tips om en del saker. Höja allmänlydnaden lite och sedan bara jobba på. En start är nära!! en fin och jättehärlig hund!


Sedan körde jag igenom Harriet och Lorna. Såg kanonfint ut. Det är positionen där som MÅSTE slipas på! Men vilken frän liten tjej!


Sedan körde de igenom mig med Viska. Ja lade upp det på eget vis, med kommendring och lade punktering där jag ville. ett väldigt bra pass och hon kändes verkligen fin. Tror hon inte kan gå så mycket bättre för dagen. Hon presterade efter vart vi är! Jag menar nu inte att hon inte kan bli bättre utan att hon gick på topp efter där vi är.


Mycket nöjd med henne. Vilken fjärr. Den är lite långsam, men inte en mm!!!


Min underbara Viska!!! T'änk vad bra det blev tros att hon inte vallar!


        

Skapa flashcards