Guldhund

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Ingela Karlsson - 3 november 2010 18:45

Onsdage är den tuffaste dagen i veckan för mig.


Jag har tre kurser, ibland fyra. Och dessutom ska man hinna med djuren, barn, mat och hundarna (de ingår egentligen i gruppen djur).


I dag har det varit en superdag med massa kurs. Jag är jätteglad över dem för det har gått så bra! det går framåt med stora steg. Och jag ser att de yngre börjar få mer förståelse för vad som förväntas av dem i de viktiga delarna.


Valpkursen var i kväll med, den är ju oftast på söndagar. Men i kväll körde vi igen. De är så duktiga. Oj vad de arbetar och man ser hur de tänker! Det är roligt att kunna motivera en person som inte ska tävla utan ha den som typ gårdshund, till att vilja ha raka fina sättanden! Larvigt va? Möjligt fast det lilla glädjer mig!


Dagen avslutades med ett härligt tävlingsgäng!!


    


Ovido - Quiz & Flashcards