Guldhund

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Modplopp

Av Ingela Karlsson - 24 oktober 2010 23:00

I dag bar det av till Västervi för årets näst sista tävling.


Vi gjorde gruppmomenten. Hon blev skraj undr sitt i grupp då det for en traktor bakom på vägen och givetvis skramlade det till. Hon blev låg men var duktig och satt!!


Låg på platsen. En flat hane hon var lite så där för, han var lite busig.

Ff. Ja inte var det det bästa. Men inte dåligt. Lite svajig. Larvig för vägen där det hade skramlat.

Dummen. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hon satt igen. Och de andra sa det var verkligen en supertia!!!!

Ink med stå ligg Önskar högre temp och bättre stopp

Rutan. Var rädd för att springa ut till konen. Konen stod mot vägen det hade dundrat. efter lite övertygelse hamnar hon vid konen. Hittar rutan i en väldigt lugn galopp.... hon brukar ha bråttom dit.

Dirr app. Hamnde utanför ringen!!!!!!!!!!!!!!! Sedan fint ut och ett tugg vid avlämning.

Hopp metall Bra

Vittring. Säkert. Ngt omtag tror jag.

Fjärr. efter lite strul och dåligt seende matte så rör hon sig inte en mm!!!!


Kommer inte i håg vad jag fick vart. Men vi slutade på 302 p. Och vi är så nöjda!!!


I dag gick hon inte på topp, blev lite uppdömd. Men jag uppskattar att hon verkligen anstränger sig för att samarbeta trots hon är rädd för omgivningen. Jag gillar hennes attityd till arbetet! Ingen kan säga annat än att hon försöker!


Min duktiga lilla tjej!!!

      


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards